събота, 19 юли 2014 г.

Новият албум на Соня Немска "Правена съм за ръцете ти" е на пазара от 18.07.2014

От вчера на музикалния пазар е новият албум на Соня Немска. Той е носи заглавието "Правена съм за ръцете ти" и включва 10 песни. По думите на изпълнителката там са събрани най-добрите и песни. ,,Искам да ги имам в албум, за да мога да го подаря на приятели и фенове. Знаем, че албуми не се купуват. Всеки, който иска да слуша нашите песни го прави по телевизията или в интернет" - казва Соня за Signal.bg Описание на албума: Правена съм за ръцете ти, година: 2014, издател: Пайнер Мюзик Пеперудите Правена съм за ръцете ти Тази нощ Накарай ме Някаква утеха Кой сега е №1 Няма такава любов Първа на дансинга Първа в това Оставам За албума: "Няма такава любов" - дует с Андреас "Оставам" - feat. Fatih Kayhan Източник http://signal.bg/

0 коментара:

Публикуване на коментар